دوره آموزشی بازاریابی دیجیتالی به صورت مجازی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی و اطلاعرسانی دانشگاه بیرجند، دوره آموزشی مجازی بازاریابی دیجیتالی با همکاری پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی و شرکت احصا پردازش ویرا روز پنج شنبه مورخ 1400/12/19 به صورت مجازی برگزار شد. مهندس باغبانی کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ شرکت تپسی در شروع این جلسه بیان کرد «بازاریابی دیجیتال، نوعی بازاریابی برای محصولات و خدمات متنوع به حساب میآید که در آن از فناوریهای دیجیتال استفاده میشود. این نوع بازاریابی اغلب در فضای اینترنت صورت میگیرد. افرادی که در این حوزه فعالیت میکنند همیشه به دنبال روشهایی هستند که میزان بازدیدهای وبسایت خود و فروش محصولاتشان را افزایش دهند.مهندس باغبانی در ادامه، به معرفی انواع بازاریابی دیجیتال پرداخت که بهینه سازی موتور جستجو یا سئو، بازاریابی موتور جستجو و تبلیغات کلیکی، بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی پورسانتی، بازاریابی تآثیرگذار، بازاریابی ویروسی، بازاریابی ایمیل و تبلیغات موبایلی از جمله آن می باشد. وی هم چنین اشاره کرد که یادگیری نحوه اجرای صحیح روشهای بازاریابی دیجیتال، باعث دیده شدن بهتر کسب و کار و بهبود نحوه تعامل با مشتریان خواهد شد.