نمایشگاه نخستین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه های استان خراسان جنوبی افتتاح شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۵ کد : ۲۷۹۲۴ اخبار برگزیده معاونت اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۴۳

 

به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند اولین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه های خراسان جنوبی از ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز شده که اکنون مراسم پایانی جشنواره در حال برگزاری است.

در آیین پایانی جشنواره، دانشگاه بیرجند به عنوان میزبان جشنواره طی ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نمایشگاهی مهیا کرده تا زمینه نمایش توانمندی نشریات دانشگاه های استان در معرض دید دانشگاهیان قرار گیرد و فرصتی برای انتقال تجربیات فراهم شود. این نمایشگاه صبح امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور جمعی از دانشجویان، معاونین و مدیران دانشگاه در محل ساختمان مانا ۱ افتتاح شد. در این نمایشگاه دانشگاه های بیرجند،علوم پزشکی بیرجند و فردوس،دانشگاه صنعتی بیرجند،پیام نور بیرجند،فنی و حرفه ای بیرجند،آزاد بیرجند،آزاد قاین،بزرگمهر قاین و فرهنگیان حضور دارند.

نخستین جشنواره نشریات استان با دریافت ۸۳ اثر و داوری ۶۷ اثر پذیرفته شده توسط داوران وزارت عتف گامی بلند در راستای اعتلای نشریات دانشجویی برداشته است. لازم به ذکر است آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره فردا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲ در محل تالار فرهنگ دانشگاه برگزار خواهد شد.

آخرین ویرایش۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳