دیدار رئیس دانشگاه با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی

۰۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۳:۳۸ کد : ۲۷۲۶۹ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۶۴۰
نشست دیدار و گفتگوی دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند با مهندس علیرضا عباس‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی روز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ در استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.
دیدار رئیس دانشگاه با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر لامعی به مناسبت آغاز سال نو با مهندس علیرضا عباس‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی دیدار کرد.
دکتر لامعی در ابتدای این دیدار ضمن تبریک آغاز سال نو، فرارسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن، ماه پرخیر و برکت رمضان را تبریک و تهنیت گفت. 
رئیس دانشگاه بیرجند به اهم دستاوردهای دانشگاه در سال 1402 اشاره کرد و گفت: مجموعه خانواده بزرگ دانشگاه بیرجند انتظار دارد همچون گذشته حمایت بیشتری از سوی استانداری برای تکمیل و راه اندازی تصفیه خانه دانشگاه، باغ امیریه، موزه و مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه و حل مشکل شهرک فرهیختگان صورت گیرد.
دکتر لامعی همچنین به لزوم حصارکشی ضلع شمالی برای حراست و حفاظت از دانشگاه، احداث ادامه بلوار اصلی دانشگاه  از ضلع جنوبی پارکینگ سازمان مرکزی تا خوابگاه شهید خدری در جهت تسهیل تردد دانشجویان، با حمایت معاونت عمرانی استانداری اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به حجم تردد و وجود دانشگاه‌های متعدد در بلوار دانشگاه، و همچنین روستاهای موجود در این مسیر، لازم است بلوار اصلی دانشگاه از میدان راه و ترابری تا سردرب ورودی دانشگاه با همکاری دستگاه‌های استانی بهسازی شود.

آخرین ویرایش۰۸ فروردین ۱۴۰۳