See English Version

    برگزاری کنفرانس

     

     

    اساتید محترم، متخصصین و دانشجویان به اطلاع می رساند که

    با اتکاء به یاری خداوند مهربان، دانشگاه محقق اردبیلی اولین کنفرانس بین المللی موزه‌­ها را در روز 5 اردیبهشت ماه 1403 برگزار می‌کند.

     

    نحوه شرکت در جلسات مجازی کنفرانس: شرکت در بخش مجازی برای همه متقاضیان رایگان است. پلتفرم مجازی مورد استفاده، پلتفرم بومی اسکای‌روم است که نیازی به نصب نرم‌افزار ندارد. روی آدرس اتاق کلیک نموده و به عنوان میهمان وارد اتاق شوید. آنگاه می‌توانید برای خود نام انتخاب کنید. جهت پرسش در جلسات، شرکت‌کنندگان با بالا بردن دست (آیکون دست در سمت چپ بالای صفحه) می‌توانند اجازه صحبت بگیرند و مدیر جلسه صدای آنان را فعال می‌کند، همچنین همه شرکت‌کنندگان می‌توانند پرسش‌ها و نکات خود را بصورت متنی در حین جلسه وارد کنند.

     

     لینک افتتاحیه و اختتامیه اولین کنفرانس بین المللی موزه‌­ها:       

    https://www.skyroom.online/ch/technologyuma/museums                   

     

     

     

     

     

    فرمت پوستر ارائه همایش

    # عنوان اندازه فایل دانلود
    1 فرمت پوستر ارائه همایش 945.52 کیلوبایت
    2 فرمت پاورپوینت ارائه همایش 203.27 کیلوبایت

    معرفی کنفرانس

     اولین کنفرانس بین المللی موزه‌­ها در تاریخ پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ توسط موزه تاریخ علوم اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی و با مشارکت کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم ایران) و حمایت و همکاری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل استان و کمیسیون ملی یونسکو برگزار خواهد شد

     اهداف کنفرانس:

    اهداف کنفرانس تقویت نقش پژوهشی نهاد موزه، انتشار آخرین نتایج و یافته­‌های جدید پژوهشی و تجارب فنی و ترویجی در زمینه موزه و موزه داری، ارتقاء سطح دانش و آگاهی پژوهشگران و کارشناسان حوزه موزه، توجه ویژه به موزه‌­ها و مسائل و موضوعات مرتبط، بررسی وضعیت موزه‌­ها و ارتقاء سطح کیفی موزه‌­ها با راهکارهای اجرایی مبتنی بر روش‌­های علمی و به روز، نقش و اثر موزه‌­های علمی، فنی و دانشگاهی، تقویت هویت علمی و فنی کشور و معرفی در سطح بین الملل، حفظ میراث فرهنگی، علمی و تاریخی کشور و نمود بین المللی آن، دیپلماسی علمی و فرهنگی و استفاده از نقش موزه­‌ها در باروری خلاقیت و نوآوری استعداد علمی، فرهنگی، تاریخی و هویتی کودکان، نوجوانان و جوانان و هم‌افزایی دانش و تجربه و اطلاعات موزه‌­های کشور باهم و با موسسات موزه‌ه­ای جهانی، ایجاد مشارکت و هم افزایی میان جامعه پژوهشگران، متخصصین و نهادهای اجرایی مرتبط است.

    اخبار واطلاعیه ها


    حامیان و همکاران